21 juni 2009

Nachtelijke Inspiratie...

Dit is het resultaat van papier naast je bed leggen.
Om gedachten op kwijt te kunnen als je niet kunt slapen.
Het grappigste is dan als je de volgende ochtend wakker wordt en er wat op het papier staat...
In jouw handschrift... maar wat je niet echt bewust het opgeschreven...

Mijn hoofd zit vol,
met 1001 gedachten.
Ik zou ze heus wel willen delen,
als het moet zelfs hier.
Maar 1001 gedachten,
passen niet op dit papier.

Wat een diepgang hea? ;)
En dat voor een brak iemand rond 1 uur snachts ofzo?
*Laat het papier maar naast haar bed liggen*

2 opmerkingen:

  1. Hihi, nou mijn complimenten hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whaa, grappig. Diep! En ik me maar afvragen wat die 1001 gedachten nu zijn... I guess we'll never know!

    BeantwoordenVerwijderen